Ska jag eller inte?

Till klubben så kommer Pär-Ola Nyström att hålla hoppträningar den 9 April. Jag vet inte om jag ska anmäla mig eller inte, självklart vill jag träna för han och det kan nog vara till stor hjälp med en riktig hopptränare för min & Amigos del. Men det jag tänker på är att det kommer kanske vara många som är där och tittar då, och jag HATAR publik när jag tränar. Och eftersom Amigo kan vara lite velig i paddock så tycker jag inte alls om när andra folk tittar och ska se allt som går snett. Och jag vet att det finns folk som dömmer Amigo efter att ha sett han 1 gång. Och den gången gick det dåligt. Så jag vet inte om jag vågar eller inte, eller snarare vill eller inte.
Men sånna som vet hur han är "igentligen" och som känner han utanför ridningen och så, dom är välkomna!:)

Tycker du att jag ska anmäla mig?



Kommentarer
Postat av: sofia

jag har anmält mig och camaro just för att få HJÄLP.

För han blir ju dum oftast när man åker bort.

Tränar hemma och det går typ alltid asbra men så åker man bort och då ska han stanna och dumma sig ibland.(inte alltid)

Och om detta uppstår så får jag ända hjälp med problemet och jag och camaro är inte precis ngt topp ekipage men folk får väl säga vad dom vill...

Jävligt dumt bara att folk ska dömma :(

2012-03-17 @ 15:20:39
URL: http://sofiiaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback