Amigo - Presentation

Eftersom jag inte hittar den gamla och behöver sidlänken så gör jag en ny!
Mr Amigo
"Amigo" som han kallas är en 5-årig valack som min familj äger sen April 2011.
Han är brunskimmel och 146,4cm mkh i nuläget, växer kanske några mm till. Det återstår att se!;)
Han är en positiv & social ponny som kan vara hur enveten som helst. Och nu snackar vi inte lite, fy fasiken vad egen vilja han har, och sur kan han bli om han inte får som han vill, fasst jag äskar han ändå:D När han inte är i dessa "envetna" lägen är han hur go som helst! I höstas hade vi en period där han inte tänkte framåt och vi hade verkligen problem, men det var bara i paddock. Men nu är det som bortglömt, han har blivit hur go som helst i ridningen efter jul, och bättre blir det! I hans pass står det att han ska användas som tävlingsponny- hoppning & dressyr, och det ska han också! Vi har 5år på oss tillsammans att tävla och det ska vi inte gå miste om, i sommar är det tänkt att vi ska komma ut på clear rounder. Har ni frågor om Amigo? bara att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback