Amigo - 20 Mars

Idag är jag så sjukt jävla glad! Ursäkta svordomen, men de är de värt:)

Hoppade som sagt och skulle bara testa olika höjder och känna vilken som var bekvämast. Det gick så sjukt bra och hindret låg på 80cm. Kände verkligen för att höja ribban lite, det gick inte att höja till 90cm pga att det var sockerbitar osv. Så vi fick höja till 1meter! Amigo rev 2ggr, trodde att han var lite trött, men ville verkligen klara detta när jag gett mig in i det! Och vet ni vad? DET GJORDE VI!:D Blev så sjukt glad, detta är liksom det högsta jag hoppat med han, blev hur glad som helst:') för vissa andra kanske 1meter inte är några problem, men jag har verkligen inte satsat på hoppningen under detta året som jag haft Amigo så det har inte blivit högre än 80cm. Sjukt glad iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback