Amigo - 14 Mars

Idag longerade jag i sisådär 40min ungefär. Skrittade han mycket i båda varven i paddocken vid mitt stall, men ville testa att vara i en större paddock och kunna släppa ut han på längre lina. Traskade bort med han till Annies paddock. haha säger jag bara, hoppas ingen såg, den som gjorde det måste fått ett gott skratt:) Ganska stor del av longeringen bestod av att jag sprang efter Amigo och jagade honom.. Han var jätte slö osv. haha fast jag blev nog tröttare än han;)

Ett tips till er alla!
Longera med handskar! Drar eran häst iväg i fullt ös och longeringslilan gliden ur handen när du ska dra tillbaka så "kan" lilan glida i handen och skapa världens brännmärke. Det hände mig. Gör hur ont som helst och hela handen är helt stel:/ Får se om jag kommer kunna rida imon, det ska nog fungera!


Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

JAG SÅG, MOHAHAHHA! ;D

2012-03-14 @ 19:40:17
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback