Varför dålig uppdatering?

Jo. Igår när jag var i skolan kände jag min väldigt trött och yr. Höll seriöst på att somna och min syn blev suddig iband. Sen sa en kompis "Gabbi, kolla din hand!". Ja, då var min hand blå... Trodde först det var blyerts bara. Men när jag slutade så hade det blivit värre. Kom hem, tvättade händerna mega mycke, fortfarande blåa. Hade inte ont eller någonting. Mina händer var bara kalla.
Kom iaf hem, drack lite Oboy och somnade till en film. Sov i 2 timmar, från typ 16-18. Vaknade till, åkte till stallet och fixade allt, kom hem, åt och somna som hur gott som helst, igen. Vaknade imorse och då såg handen bättre ut, lite smått blå och blek. Gick till skolan och mådde jätte bra. Frågade min NO lärare vad det kunde vara, hon babbla om massa och jag fatta nada. Sen tyckte hon att jag skulle gå till vårdcentralen istället för att gå runt och oroa mig, och för att inte hon skulle oroa sig (Hon kom aldrig fram till vad det var, bara gissningar). Så ja och en kompis gick dit idag.
På vårdcentralen kände dom på mina händer, och dom tyckte dom var kalla. Dom var inte blåa, det hade lagt sig, men dom var mycket bleka. Och så frågade dom mycket om mina sporter + om jag äter nåra mediciner vilket jag inte gör. Är helt frisk och sportar, så dom tyckte det verkade konstigt. Visade dem en bild hur dom såg ut igår och dom tog mig direkt till en sal där dom tog blodprov samt blodtryck. Fick sitta och vänta i kanske 10min. Dom kom ut och sa att jag mådde jättebra och inget var fel, men jag ska ändå träffa en doktor om typ 2-3 veckor + att dom ville ha mammas mobil nr så dom kunde ringa henne!? Så jag fick lite panik och det såg sköterskan på mig. Men hon sa att jag inte skulle oroa mig och tänka på att ha vantar. Gick helt skräckslagen tillbaka till skolan, men blev snabbt tillbaka till mitt normalbeteende.
Åkte hem direkt efter skolan och åt. Sen körde mamma snabbt ner mig till stallet så jag skulle kunna rida innan det blev mörkt, vilket jag gjorde. Så jag har helt enkelt inte hunnit blogga.
Såhär såg min hand ut igår:
På vårdcentralen:

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: visst är det hemskt!!

2012-01-12 @ 08:17:23
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback