Presentation - Gabriella

Hej! Kör en lite sen presentation om mig, har aldrig riktigt kommit igång med en, men nu tyckte jag att det var dags!:) Jag heter Gabriella Karlsson och är 13 år (fyller 14 i sommar). Jag bor i lilla söta Hällesåker som ligger lite utanför GBG och stor trivs. Går i skolan i Lindome och åker buss dit & hem varje dag. Jag har exakt 950m att gå till stallet som Amigo står i nu, och det tycker jag är lagom, tar max 15min att gå. Jag har ridit i ca 7-8 år och har aldrig haft någon "paus" utan det har rullat på sedan dess! Har haft upp mot 10st medryttar hästar/sköthästar under åren, 2 foderhästar, gått på ridskola 2 år och nu har jag då egen häst. Ridningen har lockat mest för mig inom sporten, och det finns inga beskrivliga ord hur mycket jag älskar denna sport, djuren och allt!
Jag spelar även fotboll i Lindome GIF f-98 och har gjort sen i höstas. Stor trivs på fotbollsplanen också! Har ett fantastiskt lag med helt underbara kompisar & tränare. Hoppas jag fick med så mycket som möjligt om mig! Annars är det bara att fråga:)

Kommentarer
Postat av: nora bertilsson

haha , är det Musse?

När red du honom ? ;o

<3

Postat av: Anonym

haha okej .. vad fin han ser ut där då ..

haaha , typ mörk och lurvig som ett får xd <3

2012-01-04 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback