Amigo - 12 Januari

Imon är det förresten fredag den 13:onde... Se upp!

Idag kom jag till stallet vid fyra. Bytte om och tog in Amigo direkt. När jag sadlade hörde jag kvicka ponnysteg utanför på assfalten. Sprang lite snabbt ut och kikade, och där red Agnes! Så jag ringde henne så hon väntade på mig och så red vi ut i ca 40min. Skrittade + travade (2-3) gånger. Amigo var som igår, full med energi! Bockade två gånger .. ;) Ah det är bättre än att han släpar benen efter sig iallafall! :D
Tänkte klättra idag och påbörja bygga muskler, men det regnade hela förmiddagen så den "gräs" backen jag tänkte klättra i hade bara vart hal. Så det blev inget med det :p

Bilden är inte tagen idag, för det är ingen snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback