Amigo - 11 Januari

Shiiiet säger jag ba.. Idag var Amigo full med energi! Han sprang och sprang och ville knappt skritta.. Var ute i ca 25 min ba, travade lite och galopperade en gång. När han galopperade ville han verkligen öka, så jag lättade lite på tyglarna,det tog 3 språng... sen bocka han! Haha men det var askul! Han bockar ju inte så högt heller, fast med mycket tryck i. Sen bocka han typ 3 gånger på raken och var jätte taggad! Så vi lekte ba lite idag, imon blir det klättring för hans rumpa! ;)
Efter ridturen gav jag honom lite slickgodis, haha var bara tvungen att fota! Så här kan man också se ut, enligt Amigo:
Vi har den gröna burken:
Förklarar varför det vart dålig uppdatering i ett separat inlägg, Nu ska jag läsa alla mina bloglovin inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback