Tolkning med Annie!

I förrgår (söndag) så smsade Annie mig och frågade mig om jag ville komma ner och tolka Destiny med henne. Självklart ville jag det! Så jag fixade mig och åkte ner. HAHA säger jag bara.
Jag fick börja med att sitta i pulkan. Tyckte det var svinkul, men svårt. Sen började Annie trava med Dessy, och jag ramlade nästan av direkt och släpades efter, HAHA, och detta hände 3gånger, varav 1 var i galopp och jag släpades i snön ca 10-11 (?) meter . Sen tröttnade jag lite och lät Annie åka;) Och hon ramlade inte av en enda gång .... suck! Haha men kul var det, en stund iaf;)
Sen tog Annie några race i backen, och jag stod beredd med kameran! Jättefina bilder blev det:)
Dagen efter är både jag & Annie sjuka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback