Svettigt..

Haha idag tänkte jag att jag inte skulle frysa! Och det gjorde jag inte, nepp jag svettades! Haha ... Var tvungen att ta av mig jackan när jag mockade shettisarnas boxar;) Hade på mig:
  • tjocka strumpor
  • jeans
  • thermobyxor
  • tjocktjocktjocktröja med massa gosig & varm päls i
  • långarmad tröja under
  • och min dundervarmatjocka jacka
  • mina pälsiga vardagsskor
  • varma vantar
Och ah.. jag svettades när jag mockade, men när jag red varken jag frös eller svettades, super! Så alla ridmänniskor som läser detta, ta på er på vintern! Jag och troligtvis alla hatar att frysa, och inte minst på hästryggen!

Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Sv, haha, ser du inte att den är svart? ;) HAHAHHA söt!

2012-02-14 @ 19:40:48
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Tova & Lina ♥

Fin blogg! :D följa varandra via Bloglovin?

2012-02-15 @ 17:06:53
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback