Storbloggare

Skulle rent ut sagt inte vilja bli en typisk "storbloggare". Kanske hade vart nått, men nu efter att jag frågade en fråga till en hästtjej på en blogg som verkligen har svaret så har jag gått runt i snart 1 vecka och väntat på svar. men icke, ser att hon accepterat kommentaren + de 20 andra kommentarena och total dissat min. Antingen för att hon får så många viktiga "andra" kommentarer eller så är hon bitter, jag vet inte? Men jag är super besviken! Har skickat en fråga till en annan blogg också angående bett, men inte fått svar heller. Så hellre en lite mindre men inte för liten bloggare. En Normal bloggare som kan svara på alla kommentarer och inte få sina läsare "besvikna" eller gå ut på stan utan att få en kö efter sig för att skriva autografer osv. Ibland känner jag att livet som "okänd" verkar helt okej!


Kommentarer
Postat av: louise

Veckans blogg är upp nu, gå in kolla om du blev vinnare. Vann du inte denna veckan så är det bara att vara med igen, så kanske det blir din tur nästa gång om du spamma bäst än andra.



http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo-1.html#comment



Vann du? Så kan du var med igen och då kanske du vinner igen om du bäst på att spamma.

2012-02-13 @ 09:27:04
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback