Sista inlägget, lovar!

Har gjort 5-6 inlägg idag, känner mig nöjd!
Ska strax borsta tänderna, hihi. Tagga att gå upp imon och kolla på pappsens lag (fotboll), men bror ska spela och han har även blivit utvalt som lagkapten! :D grattisgrattis (nää, inte riktigt hästbloggaktigt? Ah jag har ju ingen vardagsblogg så ni får stå ut idag!)
Åter till häst ämnet:
Imon ska jag försöka mig på en uteritt, är ju väldigt isigt ute märkte jag idag.. Eller så får jag göra lite skrittövningar i paddocken, passar också bra! Men vill verkligen rida ut, helt seriöst, har fått flipp, vill ridaaaaaaa!:( nu
Lite sent, menmen;) Ska även försöka smörja imon! Glömmer alltid av .. läs glömmer... hehe, eller inte;)
Nä nu ska jag fixa mig inför natten, ha det bra alla mina bloggläsare!
Snygish bild på Amigo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback