On my way back

Har inte änns haft bloggpaus i en månad, och läntar redan tillbaka! Har hänt massa spännande som jag har att berätta. Dock så har jag inte ridit på 2veckor & 2dagar för Amigo har haft en mini vila.
Har varit hemma hela dagen.. sjuk (huvudvärk, förkylning och ont i halsen + lite hosta) så har inte varit i stallet idag och kommer nog troligtvis inte åka dit imon heller. Men jag har iaf bestämt mig för att sätta igång Amigo på onsdag, vare sig jag är frisk eller inte. Bara jag kan rida som vanligt på sportlovet som är nästa vecka! Och då är det troligtvis uppdatering på hög nivå.
Kommer lite tidinställda imon (kommer troligtvis sova hela dagen imon också så ah), och det kommer vara allt jag gjort under bloggpausen. Kanske ska ta mig och fixa my header, inte klart än. Hoppas ni bir glada över mig comeback!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback