Hastnet - Hästnet

Sitter inne på hastnet och kikar runt. Är sjukt sugen på en till ponny/häst, fast det tycker nog tyvärr inte mina föräldrar.. Inte så att jag har tröttnat på Amigo, haha nejnej, känner bara att jag vill rida mer, ännu mer! Nästan varje dag, mår som allra bäst på hästryggen och just nu känner jag att mitt jobb i framtiden kommer vara att rida hästar, verkligen! Skulle kunna tänka mig en foderhäst, måste inte köpa en till, nejnej. Eller en "problem" häst, skulle tycka det var jättekul! Att ha något att jobba med. Men tyvärr kommer detta bara finnas i mina drömmar just nu. Klagar absolut inte, har en häst och vet att vissa inte änns får rida på ridskola, detta är bara en dröm som jag verkligen vill ha uppfylld ♥ Ett eget stall hade inte suttit fel heller...


Alla har väl drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback