Grönt kort & Ridlärakurs

Grönt kort
Har vart iväg med Annie & Nora och tagit grönt kort på Billdals Ridklubb. Det var 4 olika tillfällen som vi var där.
3 timmars teori x2 , praktiskt (höll på i 2,5 timmar), och provet sista tillfället. Det tog ca 30-40min för mig att göra. Vi har dock inte fått reda på om vi klarade det eller inte, och det var exakt en vecka sen som vi gjorde det. En stor fet DISS till det.
Ridlärakurs
I fredags kväll (17.30-20.00) & Lördag morgon (09.00-12.00) så var jag uppe på hemmaklubben tillsammans med 20andra och var på ridlärakurs som min dressyrtränare hade. Den handlade om "att gå på tygeln", "hur man får hästen att gå på tygeln" och "vad det innebär" osv. Den var jätte intressant och man lärde sig mycket! Och bara för 100kr? Suveränt! En stor fet HISS till det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback