Gabriellas arga inlägg om vintern

Varje år skriver jag av mig till någon kompis om hur mycket jag hatar vintern. Har inte haft blogg då, så det har blivit någon kompis som har fått det uppdraget att läsa;) hihi
Börjar med... HATAR VINTERN. Vill verkligen ha sommar nu, alla mörka morgonar + kvällar kan försvinna och aldrig komma tillbaka, tack. Jag är en person som fryser lätt av mig, inte på sommarn (när andra tycker det är kallt) men på vintern duger inte änns min superduper varma jacka. Och jag lyckas alltid (!!!!!!) få snön innanför jackan på något läskigt sätt.. Sen har jag vart med om 2omkullningar på is med häst och det duger. Så är väldigt försiktig när jag rider ut på vintern och det är halt. Måste bara meddela att jag vart så feg att jag inte ridit ut en enda gång sen snön kom. Lät Amigo få sin vila nu istället (den var inte inplanerad någonstans, men tyckte det passade bra nu). Tänker inte skriva så mycket mer, för det kommer bara gå överstyr + jag är jätte trött, klockan är lixom halv tolv på måndagskväll, men vad gör man inte för sina läsare? Haha !
sommar♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback