Amigo - 25 Februari

Riktigt stolt ägare är jag idag! Älskar Amigo så sjukt mycket, riktigt stolt över han!
Idag gick allt kanon. Värmde upp med sporrar för att få igång han, men fick ta av mig dom efter kanske 5-10min? Han gick framåt jättefint och Emma (kompis) stog på plats med kameran! Tog massa foton som kommer delas upp i några bildbomber på bloggen. Hon filmade även, och filmen (Lagt ihop filmerna till en film) kommer komma upp i detta inlägget:)
Ställde fram 2st hinder och hoppade runt bara. Första gången han hoppar på 2-3månader och han tyckte det var superkul! Han hade lagom fart och var lagom pigg. Man kunde bara smacka lite (från trav) så fatta han galopp;) Haha gosisen♥
Hoppade inte så högt, ett kryss på 30cm och ett oxer på först 50cm sen höjde vi till ca70cm. Amigo hoppade glatt!
Emma som hade sin systemkamera fick mega fina bilder! Ska försöka få tag på henne och be henne skicka dom så fort som möjligt:)
Amios "förra" ägare kommer imon! Ska bli jätte kul, och dom kommer nog bli häpna när dom ser hur mycket han har förändrats .. haha! Men det ska bli kul:) Roligt att dom är intresserade iallfall, vissa familjer som köper häst hör ju aldrig nått från "förra" ägarna. Det tycker jag är synd, men det känns bra att dom hör av sig, och till och med vill komma och hälsa på! :D
Första språnget kom jag lite efter i, snälla flippa inte ur med elaka kommentarer om att jag inte kan rida  för det, tack♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback