Amigo - 19 Februari

Red ut i ca 30min, superskönt! Red bland ängarna under solnedgången. mmmm vad härligt det var, och inte kallt heller! Och speciellt med en ponny som var pigg och ville arbeta! Det var inte alls isigt, all is/snö på grusvägen har smällt under dagen så det var fritt fram för trav / galopp. Tog första galoppen på 1månad. Ca 20meter bara för att han var så laddad. Tränade mycket på avsaktningar och formen, samt flytta i sidled. Gick grymmebra!
Nu sitter jag på min säng, nyduschad och mätt efter maten, det har varit en riktig hästdag! Älskar sånna dagar.. Först GP-ponny kvalet i billdal, sen mysig uteritt med Amigo, och nu väntar jag på att ponnyakuten ska börja! Ibland är det bara att Älska Livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback