Amigo - 14 Februari

Mysig uteritt i snön med Amigo & Rebecca som ledde Kastanj. Trodde inte att jag skulle rida idag p.g.a att det snöade inatt. Men jag & R gick ner till stallet så märkte vi att det inte var så halt, så vi tog en liten runda på 30min. Travade lite idag för första gången på 3veckor. Amigo var riktigt speedad så när vi var på fotbollsplanen fick jag rida fram och tillbaka ca 3-4gånger. Han blev mycket lugnare efter det! Och kastanj blev segare... haha;)
Broddade även Amigos bakhovar för första gången, framhovarna broddade jag i förrgår. Han brydde sig inte alls om dem, great! Måste bara tillägga att jag HATAR att brodda, min rygg klarar inte alls det igentligen, får svinont! Men vad gör man inte för att slippa halka?;) Lite bilder kommer också ifrån idag, enjoy!:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback