Skolaskolaskola..

Det har vart sjukt mycket med skolan, sena dagar, läxor, träningar och ridning denna veckan. Samt är det matcher i helgen.Vill verkligen blogga mycket! Men hinner inte kika in här på blogg.se varje sekund. Satt med ett arbete om Egypten i 2 timmar igår! Helt sjukt trött, kom inte i sängs för en halv tolv. Och gick upp halv sju idag.
Nä, nu måste jag fixa det här. Läxorna ska vara klara innan jag gör annat!
Lite vardagsblogginlägg där? haha nä, här ska vi köra hästbloggsinlägg!

Måste bara berätta om igår!:D
Jag har köpt sånt här slickgodis till Amigo. Men han tycker inte om det speciellt mycket;)
Men det gör därimot småhästarna! HAHA jag blev seriöst jagad igår när jag sprang i hagen med "slickgodiset" :D
Såå söta!
Åker till Amigo direkt efter skolan idag. Uteritt tror jag det får stå på schemat:)


hur söt får man lov att va? (aa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback