bld 17

Har du några andra djur ? Berätta om dom

Jag har 2 katter och en hund också:)

Min hund (min brors men det är oftast hos oss)

Challe

Challe är född 2007 och är av rasen Canaan dog.
Min bror har haft han sen han var valp. Men Challe har ändå vart hos oss ofta.
Typ när min bror jobbat och åkt ut osv.
Men Challe är nog världens goooooaste hund jag någonsin träffat!
Rolig, snäll och otroligt charmig.


Oboy

Oboy är... haha ingenaning hur gammal han är, men född ca 2006 ngnstans:D
Han är en aaaaaaassssss go katt. Man kan typ göra vad som helst med han?
Har aldrig bitit någon eller så, galet sköön!


Tarzan

Hittar ingen bild på han. Men han är svart med bruna streck typ;)
Han är nog född 2005 eller något. Har ingen koll på katterna;D
Han är den lite mer aggresiva katten, man kan klappa och mysa
med han "ibland". Ger man sig på han och har otur får man sig
ett bett:) Han brukar också komma hem och blöda osv...



Vi har haft en tredje katt för några månader sen, men han är helt borta.
Och under den perioder han försvann så hade vi en räv i området :(
hoppas hällre att han har det bra hos en annan familj </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback