Amigo - 7 september (2)

Blev inte riktigt vad som stod på schemat. Jag red istället:D
Det blåser jättemycket här, jag satte på min mjukisbraller, tjocka newbody strumpor, t-shirt, tjocktröja, regnjacka, tygskor och en halsduk! Hade bara tänkt lira runt lite barbacka i paddocken.
"lirningen" gick superduperbra! Red i skritt & trav på volter & cerpentiner (stav?).
Galopperade lite i båda varven också.
Han gick fram av sig själv och gick i form, gick ner på tygeln lite då och då... Men en stor förbättring!
Såååååå nöjd idag! Älskar min lilla ponny <3

Annie & Wilma sprang ner den sista stunden när jag red och fota/filma lite:)
Får höra med dom om det blev några bra bilder;) Så kan dom skicka dom till mig... Så snälla som dom e:D
Och höll min lite sällskap OCH gosa lite med Amigo gjorde dom också;) hih

Nu står Amigo inne i sin box och käkar förhoppningsvis!:D
Första natten han ska stå inne:) Vi valde att ta in han nu för det regnar och blåser jättemycket!


-hej jag e söt!

-Ja, jag vet Amigo, du e såååsööööt!

Gabriella Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback