Amigo - 19 september

Dåligt med uppdatering idag menmen det får ni leva med.
Mår inte så bra just nu:/ Huvudvärk och förkyyld!


Idag red jag ut med Nora:) Vi red lite i skogen och på grusvägarna (y)
Det gick superbra!:) Amigo gick ner först i 2 st bäckar, mashiit tänker man då;)
Haha, och jag blev lite förvånad... Vi bestämde oss att rida lite längre. (bort mot en stall med islandshästar och tbx).  Hoppade över lite vattenpölar på vägen, och så hoppade vi över en med riktning hemåt. HAHA.
Fjommm sa det. Så var vi 200m bort:) Haha fick seriöst inte stopp, och Nora fatta ju nada medans preben fick panik och ville följa efter. Men seriös, Amigo göra så? Blev lite förvånad;)

Kan ju säga att jag satt och skratta för min själv medans jag försökte få stopp..:D
Men åt andra sidan, kände jag mig lycklig på ngt sätt :'D

Jag älskar jag min ponny så otroligt mycke!<3

bhjk
sommar & sol </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback