2. När & varför jag började rida

Jag började rida när jag var ca 5år.
Har förstås ridit typ ponnyridning osv när man var mindre;)
Men vid 5års åldern började jag rida regelbundet 1-2gång i veckan på en liten vit shettis:)
Jag kommer inte ihåg varför med jag tror att det var för att jag tyckte hästar var fina;)
Sen är jag lite smått uppväxt med hästar, delvis för att varje sommar betade hästar nedanför våran backe, och nästan hela min släkt är hästmänniskor;)

8år har jag ridit än så länge, wow om man tänker efter.. :D
Kan slänga in ett inlägg som handlar om alla mina medryttar hästar osv!:D
kommer under dagen förhoppningsvis;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Åhh, Gabbi kan inte jag också få göra det ? :')

Bra idé, faktiskt x)

NEJ, jag är inte wb dig :(

2011-09-22 @ 13:12:48
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback