internettjat

Läste en grym blogg nyss. En tjej som köpt en problemhäst och folk har trackat ner på henne totalt via internet.
Det är grymt fegt att skriva från internet istället för att säga det öga för öga. Men ah, hon har slitit som en galning och fått ett grymt resultat eftersom hon tävlade SM i sommras!
Blir så otroligt glad när jag läser sånt!:D

Får lite extra tro på mig och Amigo! Han är absolut ingen tävlingshäst just nu.
Men vänta bara, kanske inte SMponny direkt, men LA-hopp kanske?:) Och kanske till och med dressyr?
Men det krävs väldigt mycket vilja. Och jag kommer att träna för duktiga tränare, slita genom blog, svett och tårar, det är jag redo för. Men jag ska lyckas med Amigo, för jag vet att jag & han kan tillsammans♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback