19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det

Jag har massa bästavänner! Men mina absolut bästaste vänner är:

Nora bertilsson♥
Hon & jag har kännt varandra nästan hela livet! Vi båda är hästintresserade och fotbolls intresserade och gör nästan ALLT tillsammans, vi går även i samma klass;) Många gamla roliga minnen med denna fina flicka!
Hon är min bästavän för att jag älskar henne!



Annie Berggren♥
Annie har jag kännt kanske... 6-7år? eller jag vet inte;)
Vi har ridit jätte mycket ihop de senaste 2-3 åren typ. Och även spenderat många sommarlovsdagar tillsammans!
Hon har världens bästa humor, så är man ledsen ... Då går man till henne!:D
Skit söt och ärlig tjej!
Hon är min bästavän för att jag älskar henne!


Rebecca Lönn♥
En dunderskön tjej må jag säga! Så torr humor att det är skrattretande x'dd
Hon kan ha sina humör , men i andra stunden är hon min ängel <3
Hon ställer alltid upp för mig, alltid i alla lägen!
Hon är min bästavän för att jag älskar henne!






Wilma Hugosson♥
Denna söta tjej har jag också kännt väldigt länge! Vi har gått i samma klass sen förskolan och vart mycket med varann:D Kommer ihåg vårat kalas vi hade tillsammans när vi var typ 7-8? Haha Många minnen med denna goa tjej! Skrattglad är hennes bästa egenskap :D
Hon är min bästavän för att jag älskar henne!



Moa Rudolfsson♥
Lilla söta tjejen som går i min klass också, men bara sen i fyran:) Super go och ärlig tjej som man litar på och har sjukt roligt med! Vi gå även i samma fotbolsslag och delar på allt ;)
Hon är min bästavän för att jag älskar henne!
 




ÄLSKAR ER MASSAMASSA TJEJOR ♥♥


hmm.. hästblogg, hästfrågor, vad har detta med hästar att göra?;)


Kommentarer
Postat av: Annie

:* Pööss på dig Gabbi ♥

2011-10-12 @ 07:00:01
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: moarudolfsson

åhhh,älskar dig massor mer älskling! <333

2011-10-17 @ 18:43:26
URL: http://http://moaaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback