10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag hatar att mocka.. ibland är det OK, men annars är det inte speciellt kul.

2. Jag börjar få bloggtorka:( Kom med ideér!

3. Jag äääälskar lukten av lusern! åh så gott♥

4. Jag soppar alltid efter mig i stallet, och är jätte noga!

5. När jag rider inför folk (publik) brukr jag alltid ställa till det, så jag tycker oftast inte om att rida inför publik när jag tränar.

6. Jag är 169/170cm lång.

7. Jag har aldrig haft en ridväst som varit bekväm och passat min form.

8. Jag ska sy ett schabrak till Amigo i syslöjden!:D

9. Jag saknar Nora jättemycket! Hon kommer hem ifrån Turkiet på Tisdag.

10. Jag försöker att skita i vad andra säger för skit, men ibland brister jag ut totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback