Amigo - 6 November

Vaknade vid elva. Åt frukost, bytte om och stack ner till stallet!
Där träffade jag medryttarna till shettisarna som skulle ut på en
mystur i skogen!:) Självklart hängde jag med :D
Jag red barbacka och Amigo skötte sig jättejättebra! Superponny♥

Vi red upp till en gräsäng en stund, och det tyckte Amigo var
superkul!:D
Vi galopperade och travade för skojsskull och bara latjade.
Det borde bli oftare måste jag säga! Amigo typ gjorde ett glatt
bocksprång och studsade fram & tillbaka, upp & ner när en av
shettisarna galopperade;) Jag höll mig kvar så att jag hängde
på sidan, men jag kände att jag inte skulle komma upp, så jag
släppte och gled av, ner i det höga gräset! Haha skrattade lite åt
mig själv där;) Och det gjorde dom andra också!

Men det var bara att hoppa upp igen och fortsätta, så här gjorde
han en gång till men jag satt kvar. Sen travade han på som en
riktigt snygging! Höga, långa steg och aktiv trav! Superskönt var
det att sitta och rida lätt barbacka på min alldeles egna ponny♥
Åh vad lycklig jag är som har han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback