Spanien 2011

Denna veckan är det så att jag har vart Spanien. Ville inte skriva in det på internet p.g.a inbrottsrisker osv.

Jag har haft det bra, men har saknat Amigo massor! Så idag kommer det inte bli så mkt update, bara några få tidinställda då jag förmodligen är i stallet och ska möta upp kompisar hela kvällen.
Just nu (Söndag kl.14:59) sitter jag i spanien och skriver detta som tidinställt. Har ingen aning hur Amigo haft det där hemma med hon som passar han, men dom har säkert haft det jättebra! Vet bara att det vart dåligt väder och så. Hur mycket han har ridits och så vet jag inte heller. Snön börjar komma och det börjar bli halt, så snösulor åker förhoppningsvis på vid nästa skoning! Och måste köpa broddar ganska snart.. hehe bättre sent än aldrig;)
Har saknat ponnyn nått så enormt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback