Right now

~Right here, right now~ den låten började jag tänka på nu.. haha;)
Just nu ligger jag i sängen och äter snickers:) Perfekt start på juldagen!
Har messat Annie och frågat om hon ska rida, men man vet ju hur hon är med mobiler.. slutar oftast med att jag får ringa hennes mamma;) hehe. Idag hade uteritt passat helt underbart bra! Man får passa på nu när snön inte har lagt sig.
Ska även prova magplattan när jag väl ska sadla, men jag tror att den är för stor redan nu.. Haha;) Men då är det bra att mammor finns så hon kan byta den! Wiho;) Ska inviga mina nya ridbyxor, chaps, ridvantar och Amigos nya benskydd.
Bakrundsbild på datan ♥

Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Sv; Haha, det tvivlar jag inte ett dugg på ;)

2011-12-25 @ 13:50:23
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback