Mål

2011 2012
Snart dags för årsskifte. Nya mål och händelser.
Detta året hade jag inga speciella mål, mest att ha kul med min nya häst och lära känna han.
Och inom bloggen var det:
* lite mer bilder
* 300 inlägg!
Nästa år blir nog att träna, träna, träna och träna ännu mer med Amigo. Har inte bråttom med
tävlingar osv.
Ja åker ut på tävling när jag känner för det. Men jag tänker satsa. Riktigt högt inom ridsporten.
Man kan inte ha bråttom, för på vägen till toppen måste man ta in massa, läsa på, förstå, träna,
inte bara vara där helt plötsligt? Man måste kämpa för att bli riktigt bra, och tro på sig själv.
Och det var jag kass på förut. Men har bättrat mer och mer genom tiden som gått.
Jag taggar inför ett lärolikt år! 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback