Inlägg nr 300

Så, målet 2011

Idag har jag vart på träning i 2timmar på morgonkvisten. Syster snackade om att hon skulle rida med Nora, men Nora är på Kungsmässan med en kompis så jag vet inte. Jag är iaf nyduschad och så, men vad gör man inte för att få rida?;) Så farligt är de väl inte att duscha 2ggr per dag? Jag som hatar och duscha, menmen. Vi får se!
Han vilade iallfall igår, medans jag hade lite mys med en kompis på kungsmässan oså:)
Skönt att få koppla av ibland, men inte längre än 1dag! Fick typ rådamp när vi var i spanien.. Är verkligen fastklistrad i stallet;)
Och.. måste tillägga att det är 8grader här i Hällesåker, blå himmel och sol!!!!!! I slutet av december..
Söt nyduschad tjej med handduk på hövvet, jaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback