i valet o kvalet..

Funderar på om jag ska bege mig ner till stallet och rida i paddocken i ösregnet. Det ska börja blåsa och bli storm ikväll så jag får göra det ganska snart isåfall. Fast ändå så tänker jag att Amigo inte ska behöva gå ut i detta vädret, han har ju ett litet rum eller vad man ska kalla det som han kan gå in i under ladan o hagen. Kan ta kort på det någon dag:)
Skulle igentligen rida med Annie, men hon skulle plötsligt ha lektion! Så går det när man planerar utan att fråga morsan Annie;)
Men jag tror att jag skiter i att rida idag. Hoppas på bättre väder imon!
Hittade en ovisad bild:)
ÅÅÅH FÅR DAMP! Nått är fel, det blir inga mellanrum mellan meningarna som ni kanske märker...

Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Sv; Woho :> Jag får spela va ? ;)

Ladda ner Temple Run! :D

2011-12-13 @ 16:11:58
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback