Da gästbloggare här!




Charmig bild, javet!
Och det är Amigooo ;)

Hehe, som ni redan vet heter jag Annie..
Och det är det ända ni behöver veta också, för jag ska bara lägga upp bilder ;)
eller förresten, måste göra lite reklam för min blogg! :D
Här är den: www.lovonsdestiny.blogg.se
Jättegölligt :3
Haha ;D

Fast ska lägga upp bilder, så here they are! :D



Gabbis syster och Amigo :D Visst är Gabbi och Alex lika ? :OO



Hahah ;D







Syster rider



Syster rider. ;)



Gabbi rider :D



Dom är populära ;) Haha! två som fotar samtidigt :D wow...



RIKTIGT SÖTA ;D




Fast att dom rider över fotografen gillar vi INTE.........



Haha, glöm nu inte att kolla in min blogg :D HÄR!

// Annie Pannie :D




Jag och min tokeponny <3

Kommentarer
Postat av: wimla :)

hahaha ! min telefoooon !:D <3

2011-12-11 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback