Amigo - 27 December

Blev somsagt en uteritt med Annie:) Det började med Amigo var lite brötig i stallgången när jag borsta, men det gick snabbt över. När vi red var han ganska pigg, sen mötte vi 2st från ridklubben och då skulle han stajla sig med sina "fina" Arabsteg och grejor. Ska bara intyga att jag inte alls föredrar arabsteg...
Annars var han ganska lugn idag. Coolade ner sig när bara jag och Annie red iväg runt knabben, och lyssnade jättebra när jag bad han att trava samt galoppera lugnt, tumme upp!
Borstade han ordentligt efteråt! Vi hade sprungit i vattenpölar och lera så hans mage var ju lagom fin.. ;) Sen fick han smaka på pepparkaka, haha han föredrar nog morötter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback