Amigo - 24 December

Nu sitter jag hemma och ska alldeles strax börja julfirndet med familj och släkt.
Idag gick Amigo jättefint, red ca 45min i paddocken. Skritt och trav.
Han hade helt okej framåt bjudning, men imellanåt så var den på topp!
Trimmade bara runt i paddocken eftersom det är Julafton;) Men det
sa inte Amigo nej till. Red även i nya schabraket! Det satt som en
smäck och Amigo såg jättebra ut i det!:)
Tog lite bilder med mobilen, men dom gick inte att ladda upp :s
Får se om jag lägger ut dom imon eller så.
Sen när jag skulle mocka så såg jag Amigos kvällsburkslock ligga i
hörnet av boxen. Jag traskade in och tog upp det, på vägen ut såg
jag själva spannen, söndrig. Kollade lite mer åt höger under vatten
spannen, och där låg resterna av spannen. Sen kollade jag åt vänster
under krubban, och där låg handtagen från spannen, haha vilken
ponny jag har ändå, och jag skrev att jag inte kom på ngt speciellt bus
han brukar göra.. Det är nämligen så att han kommer på nya varje
dag! Hahah ;) men är nöjd idag iaf, och hoppas på bra julklappar!
GodJul folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback