Amigo - 17 December

Nä, nu får ja skärpa mig lite med bloggningen känner jag. Har massa att skriva, men har inte alltid tid och jag är ganska lat av mig sometimes... ;)
90% av mina inlägg är typ "Amigo - och så datumet" haha suck, rolig blogg eller? naa...
Men iaf, allt blev försenat och snabbt idag. Fick hoppa av vid stallet direkt efter en förmiddag på Frölundatorg! Så fick rida i jeans ... (obekvämt ja!)
Sen när jag kom till paddocken var det inte så värst mörkt än. Det var 2st hästar i där så jag kunde inte riktigt göra det jag tänkt mig så jag red bara lite på volter i skritt och trav. Några få varv i galopp mot slutet, då var jag inte så krävande utan bara galopperade runt i en volt för det var första gången han galopperade i paddock sen vilan.  Sen när dom andra hade gått så fick jag sällskp av Annie som red på Tintin en stund!
Annie och Tintin:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback